Az
egyéni vállalkozók továbbra is a webes ügysegéden jelenthetik
be a NAV-nak a tevékenységükkel kapcsolatos eseményeket, a
tevékenység megkezdését, az adatváltozás bejelentését, a
szünetelést, illetve a szünetelés utáni folytatást és a
tevékenység megszüntetését. Ugyancsak a webes ügysegéden
nyújthatók be az egyéni vállalkozók nyilvántartásában kezelt
adatok igazolására szolgáló hatósági bizonyítvány iránti
kérelmek.
A tevékenység megkezdése és megszüntetése személyesen is bejelenthető a NAV ügyfélszolgálatain.
Az
egyéni vállalkozók nyilvántartásában szereplő adatok - a
nyilvántartási szám és adószám alapján - továbbra is
lekérdezhetők a www.nyilvantarto.hu/evny-lekerdezo/oldalon. További
információ telefonon a NAV Infóvonalán a 1819-es számon vagy
személyesen a NAV ügyfélszolgálatain kérhető - közölte az
adóhatóság.