Fontos, hogy az ügyfelek méltó környezetben, megfelelően felkészült munkatársak segítségével, egyszerűen és gyorsan intézhessék ügyeiket - hívja fel a figyelmet a BÜK elektronikus hírlevele.
Az új, modern ügyfélközpontokban az ügyfelek komplex szolgáltatásokat, elektronikus megoldásokon alapuló, korszerű ügyintézést vehetnek igénybe, benyújthatják beadványaikat, tájékozódhatnak és az iratokba is betekinthetnek. Az ügyfeleket emellett tájékoztató füzetek és animációs kisfilmek is segítik a bírósági ügyek intézésében. Az ügyfélközpontokban szolgálatot teljesítő munkatársak pedig azonos képzést kapnak annak érdekében, hogy az ország minden pontján azonos szolgáltatásokat tudjanak nyújtani az ügyfeleknek.
Az ügyfelek tájékozódását a jövőben a Bírósági Iránytű sorozat részét képező, ügyfélközpontokat bemutató kiadvány is segíti.
A sorozat kiadványai elektronikus formában itt érhetőek el.